IV Jornades Dialogant amb les Teories

Gente Mayor y Violencias vividas. Radiografía de u Gran i Violències Viscudes. Radiografia d’una realitat complexa encara per descobrir

Descarregar Pdf

dialegteoriesLes IV Jornades Dialogant amb les Teories. Gent Gran i Violències Viscudes. Radiografia d’una realitat complexa encara per descobrir, es celebraran els dies 29 (Sala Víctor Siurana. Edifici del Recotorat. UdL) i 30 de novembre (Edifici Transfronterer. Campus de Cappont. UdL).

Les persones que vulguin obtenir el reconeixement com a matèria transversal de la Universitat de Lleida, addicionalment, s’han d’inscriure iefectuar el pagament a: http://carboncopy.udl.es/gcursosext/redirect.jsp?seccio=1505

Podeu descarregar el programa en format pdf en aquest enllaç en català i en castellà

PROGRAMA

Dimecres 29 de novembre.  Sala Víctor Siurana de l’Edifici del Rectorat de la UdL
  • 10h Conferència inaugural.
    • “La violència en general i el cas de la gent gran en particular”.
  • 10.45h Pausa cafè.
  • 11.15h Comunicacions orals de treballs i projectes d’estudiants i professionals.
  • 12.15h Lliurament de premis de la I Convocatòria de la Càtedra Fundación ASISA-UdL “Salut, Educació i Qualitat de Vida”.
  • 12.45h Taula rodona. “Violència i gent gran des de la perspectiva multidisciplinària”
  • 13.30h Pausa, dinar tipus còctel.
  • 14.30h Comunicacions orals de treballs i projectes d’estudiants i professionals.
Dijous 30 de novembre. Sala d’Actes de l’Edifici Transfronterer (Campus de Cappont) de la UdL
  • 11h Pausa cafè.
  • 12h Taula rodona.
    “Els mitjans de comunicació i la gent gran: violència i invisibilitat”.

• Eva Leal. Doctora en periodisme, editora i directora de Madurez Activa.
    • Vanessa Pi,. Periodista especialitzada en temes socials.
    • Josep Ramon Ribé. Periodista, director del diari La Mañana.
    • Rebeca Ríos. Periodista de Societat del diari Segre.
    • Moderador: Rafa Gimena. President del Col·legi de Periodistes de Lleida.
  • 13h Pausa, dinar tipus còctel.
  • 13.45h Comunicacions orals de treballs i projectes d’estudiants i professionals.
  • 14.45h Premis i cloenda oficial

Coordinadores de les Jornades